שירותי בר לאירוע בווילה

היום אנו כבר עדים לעובדה כי לא מעט זוגות מואסים בחתונות גדולות בגן או באולם אירועים ובוחרים להתחתן על פי טרנד חדש של חתונות אינטימיות. מצד אחד מדובר על אירועים בסדר גודל קטן, אך הרבה יותר יוקרתיים מצד שני. כל הנושא של האירועים, מתפתח עם השנים והאירועים השונים, מתחילים להיות הרבה יותר איכותיים ממה שנהגנו לראות בעבר. כאשר עורכים אירוע מסוג זה בווילה פרטית, יש לשים דגש רב יותר לעיצוב, לקייטרינג ומומלץ להזמין שירותי בר לאירוע בוילה. אירוע כזה, הנערך בוילה, מקנה תחושה של יוקרה ועושר.

האווירה המשפחתית, הבריכה הצמודה והנוף המדהים בוילה פרטית, הינו הטרנד החם ביותר היום. כאשר מדובר על אירוע הנערך בוילה, מדובר על אירוע בסדר גודל קטן ולכן, שירותי בר לאירועים מסוג זה חייבים להיות בהתאם.

קריטריונים להצלחת אירוע אינטימי בוילה באמצעות שירותי בר

כדאי כי תבדקו כמה ספרים, המציעים שירותי בר לאירוע בוילה. יש לדעת, כי אין צורך בכמה מוקדים היות וקיימת אפשרות של הקמת שירותי בר מרכזי שיוכל להעניק בר אלכוהול לכולם. יש לשים לב בכל זאת, גם לכמות הברמנים והברמניות שיהיו בעמדה המרכזית, כך שיהיה מענה לאנשים שלא יצטרכו להשתרך בתור ארוך, בכדי לקבל את הקוקטייל או המשקה האלכוהולי האהוב עליהם. בררו לגבי הפינוקים שמעניקים שירותי הבר לאירועים אינטימיים בווילות כמו למשל שוקולדים קטנים, חטיפי אלכוהול מדליקים ועוד.

מומלץ לבחור בבר אקטיבי, אם מדובר על אירוע שיהיו בו הרבה צעירים, היות ושירות זה, הופך לגימיק בכל אירוע. הברמנים והברמניות, מגיעים לרחבת הריקודים ומפנקים עם משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים ייחודיים את המוזמנים באירוע. בהזמנת בר אקטיבי לאירוע בוילה, לאחר האירוע תקבלו טלפונים מהמוזמנים שלכם שיחמיאו על אירוע מוצלח, אינטימי ומיוחד.

בדקו אילו משקאות אלכוהוליים והשירותים הנוספים שמציעים שירותי הבר

הדבר החשוב ביותר  שאתם אמורים לדעת הוא, אם שירותי הבר שבחרתם שיהיו באירוע האינטימי שלכם בוילה, מציעים את כל מה שהחוגגים הישראלים אוהבים. למשל: יינות, בירות, וודקה , וויסקי, קוקטיילים ייחודיים, משקאות אנרגיה ואם הם מציעים לכם גם בר קפה איכותי עם מתוקים לקינו מושלם של כל אירוע אינטימי מסוג זה. יש לוודא כי לגבי המשקאות האלכוהוליים, יהיו קיימים לפחות שתי אופציות מוכרות מכל קטגוריה. לסיכום- קיים הבדל משמעותי בין שירותי בר לאירועים קטנים לבין שירותי בר לאירועים גדולים ולכן, יש לדאוג כי שירותי הבר, יינתנו לכם בהתאם לגודל האירוע.

שירותי בר